Cat-1

Cat-2

Cat-3

Cat-4

» » » IKEA DVALA kain berkualiti

Jeremy Renner
Tadi petang saya pergi IKEA Cheras, cari barang2 Homestay; cadar dan sarung bantal.

IKEA DVALA kain berkualiti

DVALA kain berkualiti, thread count 152. Kalau thread count lebih 200, harganya lagi mahal.


Harga cadar DVALA putih 240cm x 260cm dah turun harga jadi RM29.90, biasa RM59.90.
Jeremy Renner
DVALA Quilt cover and 4 pillowcases, white, 240x220/50x80 cm.
Murah dah tu bagi saya.

Cadar DVALA bagi saya berkualiti juga. Buat setakat ni, saya dah pakai dekat 3 tahun okay lagi.

Biasanya saya nak jimat, saya beli cadar KNOPPA, kualiti kurang sikit berbanding DVALA.

Saya beli 2 cadar single KNOPPA, gabung 2 untuk bagi muat katil queen.

Harga biasanya RM14.90 utk saiz 90cm x 200cm.

Perlu beli 2 set knoppa single, jahit untuk dapat saiz cadar queen.

Untuk sarung bantal, saya suka DVALA, 2 set RM19.90. Berkualiti bagi saya.


Saya suka beli warna putih.

Nak ganti pun senang, sebab sentiasa ada jual di Ikea.


Kalau sebelum ni beli yang corak-corak dan warna, susah nak ganti sebab di Ikea, warna dan corak ni ada ikut musin dan promosi.


Biasanya yang corak perlu beli 1 set dangan quilt selimut.



Payah sikit nak ganti kalau 1 sarung bantal hilang atau rosak.

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post
Avatar

WELCOME TO KUPI-KUPI AND STAY Enquiries and Reservations

Avatar Tel and Whatsapp: +60 016714 5061 Email : kupinstay@gmail.com

No comments

Leave a Reply

Perform

video

Feature

Cat-5

Cat-6